Home Forum
Dziś jest 2020-08-15
Imieniny: Marii, napoleona, Stelii
Witamy, Gościu
Nazwa użytkownika Hasło: Zapamiętaj mnie

Obsługa
(1 przeglądających) (1) Gość
  • Strona:
  • 1

TEMAT: Obsługa

Obsługa 7 lata, 7 mies. temu #9

  • admin
  • ( Admin )
  • Offline
  • Administrator
  • Posty: 38
  • Oklaski: 0
Uwagi dotycące obsługi na lodowiasku

Odp: Obsługa 4 lata, 7 mies. temu #2057

  • Gosia
  • ( Gość )
Pragnę podzielić się uwagami na temat sprzedaży biletów na lodowisko.Często kolejka do kasy jest długa (w jednej kolejce stoją osoby po bilet na basen oraz osoby po bilet na lodowisko) i czas oczekiwania na kupno biletu wynosi więcej niż 15 min. Bilety sprzedawane są najpóźniej na godzinę przed przerwą techniczną. Nie można natomiast kupić biletu na lodowisko na czas krótszy niż godzina. Wiele osób więc odchodzi z przysłowiowym "kwitkiem". W okresie kiedy czynne jest lodowisko należałoby wydzielić kasę do sprzedaży biletów tylko na lodowisko, co by przyspieszyło lub umożliwić kupno biletu na czas krótszy niż godzina.

Odp: Obsługa 4 lata, 7 mies. temu #2058

  • Małgorzata
  • ( Gość )
W niedzielę wybrałam się po raz pierwszy w tym roku na łyżwy, ale niestety odeszłam z przysłowiowym "kwitkiem" od kasy jak to również bywało w latach ubiegłych. Sprzedaż biletów niestety jest tak zorganizowana, że w jednej kolejce stoją osoby zarówno na basen, do sauny jak i na lodowisko. Kolejki bywają więc długie i czeka się w nich nawet 15 min i wcale to nie gwarantuje kupienia biletu. Zakup biletu na lodowisko jest ograniczony do godziny przed przerwą techniczną i żadne prośby ani groźby nic nie pomogą, biletu się potem nie dostanie. Pani obsługująca niespiesznie wykonuje swoją pracę nie zauważając w ogóle, że w kolejce są jeszcze osoby z łyżwami a czas do kiedy sprzedawane są bilety zbliża się do końca. Inna z pań na pytanie czy można u niej kupić bilet na łyżwy odpowiada, że na łyżwy to nie. Może należałoby na czas trwania lodowiska uruchomić stanowisko oddzielne do sprzedaży biletów na lodowisko. Panie obsługujące powinny również właściwie oceniać sytuację w kolejce i dostosować swoją prace do aktualnych potrzeb a nie odpowiadać, że nie sprzedam biletu.
  • Strona:
  • 1

Wygenerowano w 0.19 sekundy

Copyright 2011 © Wszelkie Prawa Zastrzezone. Projekt i Wykonanie netsites.pl